Aby prawidłowo zgłosić usterkę internetu/telewizji przeczytaj poniżej nasz poradnik
Sprawdź, czy masz opłacone wszystkie faktury
- możesz to zrobić na stronie https://mojekonto.itcom.pl/
Sprawdź podłączenie
- sprawdź czy kable są wpięte prawidłowo zasilacza, gniazdek w routerze - mogły się wysunąć
- sprawdź czy jest włączone zasilanie - urządzenia mogą mieć w różnych miejscach włączniki zasilania, które łatwo nawet przez przypadek wyłączyć
Uruchom ponownie urządzenia
- odłącz wszystkie urządzenia na conajmniej 5 minut od prądu i włącz je ponownie a następnie poczekaj kilka minut aż się uruchomią
- sprawdź poprawność wtyczek włożonych do zasilacza POE oraz czy na zasilaczu świeci się dioda - dotyczy klientów korzystających z technologii radiowej 5GHz
- nigdy nie naciskaj na routerze przycisku Reset - w szczególności dotyczy to klientów internetu dostępnego na osiedlach
Jeśli wykonałeś wszystkie kroki powyżej i internet/telewizja nie działa prawidłowo lub nie działa wcale to:
zgłoś problem techniczny przez:
- stronę: https://mojekonto.itcom.pl/
- wysłanie SMS na numer: 789 201 527 o treści: ID: numer id klienta dostępny na każdej fakturze oraz treść usterki
- wysłanie e-maila na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w tytule wpisując: ID: numer id klienta dostępny na każdej fakturze, a w treści wiadomości informację o usterce - zadzwonić na numer BOK: 32 644 12 04 - numer dostępny w godzinach 9:00-16:00