Aby prawidłowo zgłosić usterkę internetu/telewizji przeczytaj poniżej nasz poradnik

 

Sprawdź, czy masz opłacone wszystkie faktury

  • możesz to zrobić na stronie https://mojekonto.itcom.pl/

Sprawdź podłączenie

  • sprawdź czy kable są wpięte prawidłowo zasilacza, gniazdek w routerze - mogły się wysunąć
  • sprawdź czy jest włączone zasilanie - urządzenia mogą mieć w różnych miejscach włączniki zasilania, które łatwo nawet przez przypadek wyłączyć

Uruchom ponownie urządzenia

  • odłącz wszystkie urządzenia na conajmniej 5 minut od prądu i włącz je ponownie a następnie poczekaj kilka minut aż się uruchomią
  • sprawdź poprawność wtyczek włożonych do zasilacza POE oraz czy na zasilaczu świeci się dioda - dotyczy klientów korzystających z technologii radiowej 5GHz
  • nigdy nie naciskaj na routerze przycisku Reset - w szczególności dotyczy to klientów internetu dostępnego na osiedlach

 

Jeśli wykonałeś wszystkie kroki powyżej i internet/telewizja nie działa prawidłowo lub nie działa wcale to:

zgłoś problem techniczny przez:

  1. stronę: https://mojekonto.itcom.pl/
  2. wysłanie SMS na numer: 789 201 527 o treści: ID: numer id klienta dostępny na każdej fakturze oraz treść usterki
  3. wysłanie e-maila na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w tytule wpisując: ID: numer id klienta dostępny na każdej fakturze, a w treści wiadomości informację o usterce
  4. zadzwonić na numer BOK: 32 644 12 04 - numer dostępny w godzinach 9:00-16:00